CARREFOUR ROMANIA FURA LINISTIT !

BUCUREȘTI 6 OCTOMBRIE 2018

CARREFOUR ROMANIA FURA LINIȘTIT CU DOCUMENTELE LA VEDERE, CA SA FIE CLAR.

STUDIU DE CAZ

IN SEARA ZILEI DE VINERI 5 OCTOMBRIE 2018 LA MAGAZINUL CARREFORUR DIN INTERSECTIA BABA NOVAC , ADRESA EXACTA PENTRU SEFII COMPANIEI ESTE Strada Dristorului nr.91-95, bl. A, Parter, București 031534, M-AM PREZENTAT SA FAC NIȘTE UMILE CUMPARATURI.

 

.

6.29 ESTE PRODUSUL PE ETICHETA MAGAZINULUI, DAR LA CASA ESTE SURPRIZAAAAAAAA 6,70

PENTRU A INDUCE CUMPARATORUL IN EROARE TOTALA, PRETUL INITIAL ERA DE  6,60, DAR EL ESTE TAIAT CA SA VEDEM NOI CE REDUCERI MARI FACE CARREFOUR PENTRU FIDELIZAREA CUMPARATORILOR SAI.

NU SE MAI SPUNE PE BON CA O SA DAI BANI MAI MULTI LA CASA…

ASA DA DRAG DE ROMANIAAAAAAAAAAAA

Al treilea mare retailer de pe piata romaneasca, Carrefour, construieste un proiect special pe segmentul produselor cu specific romanesc. Pe data de 13 iunie 2013, retailerul francez a depus la OSIM (Oficiul de Stat pentru Inventii si Marci) o cerere de inregistrare a unei marci si a unui slogan: „Drag de Romania”, respectiv „Iti merge la suflet!”. Compania lucreaza de mai multe luni la dezvoltarea unui portofoliu pentru noua sa marca proprie pe care am putea-o regasi la raft, in cateva categorii, chiar in urmatoarele luni, potrivit unor surse din randul furnizorilor companiei.

drag_de_romaniaPotrivit documentului depus la OSIM, Carrefour a solicitat inregistrarea marcii „Drag de Romania” pentru produse si/sau servicii din categorii precum: carne, peste, vanat, fructe si legume conservate, congelate, uscate si gatite, jeleuri, dulceturi, compoturi, oua, lapte si produse lactate, uleiuri si grasimi comestibile, cafea, ceai, orez, faina si preparate facute din cereale, paine, patiserie si cofetarie, inghetata, zahar, miere, sare, mustar, otet, sosuri condimente, cereale si produse agricole, bere, ape minerale si gazoase, bauturi si sucuri din fructe, siropuri si bauturi alcoolice s.a. Departamentul de Achizitii marci proprii a initiat discutii cu mai multi potentiali producatori romani din industria alimentara, insa oficialii companiei pastreaza discretia cu privire la momentul lansarii marcii in magazine.

„Drag de Romania”, o oportunitate pe segmentul premium?

„Segmentul premium este cea de-a treia etapa de dezvoltare pentru marcile proprii. In 2013 pregatim mai multe proiecte, iar in 2014 vom vedea o dezvoltare mai importanta a gamei. Zona de premium poate sa insemne atat produse de nisa, importate, dar si retete traditionale romanesti. Exista oportunitatea de a dezvolta, inclusiv pe segmentul premium, produse specifice bucatariei romanesti. Este o piata aflata in continuare in crestere”, a declarat in luna mai a.c., Monica Coliu, fostul Director de Marci Proprii al Carrefour, intr-un interviu acordat Modern Buyer.

Lansarea „Drag de Romania” vine la aproape trei ani de la momentul in care, sesizand oportunitatea oferita de produsele traditionale si, in general de anumite retete specifice bucatariei romanesti, Mega Image si apoi Cora lansau primele linii de produse dedicate acestora: „Gusturi Romanesti”, respectiv „Traditia Gustului”.

In 2010 si 2011, targurile de produse traditionale organizate frecvent in Bucuresti si in marile orase ale tarii reuneau sute de consumatori aflati in cautarea unor produse „curate”, sanatoase, de calitate. Incet dar sigur, acest tip de evenimente a generat o cerere in intampinarea careia marile companii de retail au venit cu diverse produse.

 

O ANALIZA DIN MAI 2017 NE ARATA SUCCESELE DIN 2016

Grupul Carrefour a terminat anul trecut cu afaceri de 8,3 mld. lei, în urcare cu 10% faţă de anul anterior şi cu peste 50% mai mari decât în 2008, ultimul an de boom economic.

Gigantul francez, prezent pe piaţa locală cu aproape 300 de magazine sub mai multe formate, îşi consolidează astfel a doua poziţie în topul celor mai mari jucători din comerţ, după nemţii de la Kaufland, care încă nu şi-au anun­ţat rezultatele pe anul trecut. Avansul de 10% faţă de 2015 a venit într-o pe­rioa­dă în care consumul creşte sus­ţinut (cu 13,5% anul trecut), iar Carrefour se extinde pe toate forma­tele.

Cifra de afaceri cuprinde rezul­tate­le a trei companii, Carrefour România, cea care operează hipermarketurile şi proximitatea, Columbus Operaţional, cea care încă operează reţeaua preluată de la Billa şi entitatea juridică ce administrează supermarketurile Market, respectiv Artima.

WAAAAAAAAAAU ,,, CE SUCCESE MARI

 

,

PENTRU IDENTIFICARE IN ATENTIA CONDUCERII FRANCEZE

ACESTA ESTE BONUL CARE PREZINTA DATELE EVIDENTE ALE FURTULUI

ASTEPTAM REPLICA CONDUCERII CARREFOUR

 

ARISTOTEL BUNESCU

ps

AM UN PRIETEN LA IASI CU CARE FAC CONCEDIILE LA BUSTENI, MEREU IMI SPUNE…. CARREFOUR CARE FURA, EU CREDEAM CA ESTE DOAR UN JOC DE CUVINTE….

AB

ASTEPTAM REACTIA COMPANIEI,

 

 

Reclame

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare /  Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare /  Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare /  Schimbă )

Conectare la %s