Povestea tabloului ,,Cala” semnat de Andrei Maria Magdalena (Pagina de Facebook Maria Magdalena Art Gallery)

Un valoros pictor din Italia, patri artelor, vă salută cu un zâmbet luminos. Este vorba despre …Andrei Maria Magdalena (Pagina de Facebook Maria Magdalena Art Gallery)

Încep aceste rânduri cu o mărturisire. De mai mult timp urmăresc, în spațiul virtual, tablourile semnate de un pictor de valoare. Este vorba despre Andrei Maria Magdalena (Pagina de Facebook Maria Magdalena Art Gallery)…

În urmă cu câteva zile, am văzut o lucrare a sa care m-a impresionat în mod deosebit. Este vorba despre ,,Cala”.

Cala este o floare extrem de distinsă, un adevărat simbol al eleganței.

…Așa se explică foarte ușor faptul că i-am adresat valoroasei artiste invitația de a ne oferi câteva detalii despre acest tablou.

-Bun găsit! Când a fost făcută această lucrare?

-Bună ziua lumii întregi!

Mulțumesc frumos domnului Aristotel Bunescu pentru promovarea artei mele și pentru atenția acordată.

Tabloul a fost început acum trei săptămâni dar l-am finalizat acum câteva zile.

-Care este povestea sa?

-Această lucrare a început ca un exercițiu pentru lucrul în cuțit. Am decis ca în această perioadă să îmi perfecționez această tehnică care mă atrage mult.

-Ce dimensiuni are și în ce tehnică este elaborat?

-Tabloul are dimensiunea de 40/50 cm, este în ulei, iar subiectul – cala, care a înflorit frumos pe balcon.

– Ce destinatar are? Unde este acum tabloul?

-Deocamdată această lucrare nu are destinatar, este acasă la mine. Dacă se va găsi persoană care să rezoneze cu tabloul, care iubește culoarea și îi transmite un mesaj puternic, bineînțeles că va ajunge la ea.

– Vă rog să transmiteți un mesaj celor care vă admiră, în mod necondiționat, lucrările pe internet…

-Mulțumesc tuturor care mă urmăresc pe pagina de Facebook: Maria Magdalena Art Gallery. Mulțumesc tuturor care mă suportă în această aventură și mai ales mentorilor grupului Phoenix dar și colegilor mei. Mulțumesc!!! fără voi nu ajungeam la aceste rezultate.

În această perioadă voi dedica mai mult timp picturii, iar la vară voi participa în tabăra de pictură organizată de Mariana Șerban, Roberta Neamțu și Nelu Mestecăneanu pentru a ne pregăti pentru o inedită și inovatoare expoziție de pictură. Fiți cu ochii pe noi! Va fi o surpriză!

Îmi doresc, pentru viitorul mai îndepărtat, să pot organiza o primă expoziție personală poate la Roma sau de ce nu în România.

Doresc tuturor urmăritorilor online și nu numai zile frumoase cu bucurie!

( Andrei) Maria Magdalena Art Gallery.

Concluzia?

Cu adevărat impresionant. Este o vorbă. Cu o floare nu se face primăvară. Dar, acum, cu o singură floare noi am putut înțelege din nou că ne aflăm cu toții în fața unui pictor adevărat… Andrei Maria Magdalena (Pagina de Facebook Maria Magdalena Art Gallery). Îi dorim din toată inima inspirație, energie creativă, succes mare la tabăra de pictură din vară, dar și la o viitoare expoziție personală la Roma, ori în România. La final, mai pun o semnătură, dar și o imagine să știți, dragi cititori, cine a scris aceste rânduri. Sânătate și nu uitați să…zâmbiți!

Aristotel Bunescu, director al Agenției de Presă Culturală și Sportivă – APCS, membru al Uniunii Ziariștilor Profesioniști din România – UZPR, membru al Consiliului Director al Asociației Artiștilor Plastici – București – AAPB

Imagine realizată de pictorul Traian Nica

P.S. Artiștii, oamenii de cultură – pictori, poeți, prozatori, muzicieni – mici întreprinzători, firme, dar și oameni obișnuiți care doresc o promovare similară – cititorii vor povești de viață –  vor scrie pe contul de Facebook Aristo Bunescu. Vă rugăm redistribuiți.

Lasă un comentariu