Pictorița CARMEN DUȚU  ne invită la o minunată călătorie în …inima noastră. Mulțumim frumos!  

Carmen Duțu, o artistă de valo0are, cu un palmares din ce în ce mai bogat …

 Pe căile infinite și neștiute ale spațiului dominat de internet ne sosesc, aproape în fiecare minut, noutăți care de cele mai multe ori ne întristează. Mai rar, sosesc la redacția noastră și știri pozitive.

   Iată una care ne-a adus mare bucurie în suflet. Distinsa pictoriță CARMEN DUȚU  a primit diplomele care atestă că palmaresul său este deja mai bogat cu 2 noi diplome pentru Premiul I la Concursul Internațional de Arte, Ediția a IV –a, de primăvară.

– Felicitări multe! Cu ce lucrări ați participat efectiv?

-La ediția de primăvară al acestui concurs, am participat la două secțiuni, arte plastice și creații proprii.

La prima secțiune m-am înscris cu Pace interioară, o lucrare plină de culoare și energie pozitivă, o lucrare dragă sufletului meu.

Prin acest tablou, invit privitorul la o călătorie acasă….in inimă. Doar acolo, în inimă este flacăra și sămânța divină și doar acolo ne putem găsi pacea interioară și răspunsurile la întrebările pe care le avem.

Cu ce ați mai participat la concusr?

-La secțiunea creații proprii, am participat cu lucrarea Emoție de toamnă, realizată cu tehnica mixed media, pictură cu acrilice și broderie manuală.

Am moștenit de la străbunicele și bunicile mele pasiunea broderiei și pun pe pânză emoții inspirate din natură, din viața de zi cu zi, într-un dans al penelului și acului.

Cu tabloul Emoție de toamnă am participat la expoziția World Art Shop, organizată de Galeria Elite Prof Art Gallery, în luna martie în București.

În luna mai voi participa cu două lucrări la o nouă expoziție, organizată de galeria menționată mai sus și anume Emoție de toamnă și Lanul de floarea soarelui.

Și cea de a doua lucrare prezentă în expoziție este realizată cu tehnica mixed media.

  Vă prezint mai jos câteva lucrări realizate cu aceași tehnică

Emoție de toamnă

Emoție de primăvară

Emoție de primăvară 2

Doresc să mulțumesc mentorilor mei, cât și tuturor celor care sunt alături de mine, care mă apreciază și susțin în munca mea de artist.

Mulțumesc Universului și Divinității pentru acest minunat dar al creației.

Mulțumesc domnule Bunescu pentru articol și vă doresc tuturor sărbători cu pace, iubire și lumină divină în suflet.

-Mulțumesc mult pentru așa urare. La rândul meu vă doresc dumneavoastră, familiei și prietenilor mule binecuvântări de sus. Mult succes la următoarele manifestări expoziționale. Este de fapt succesul pe care îl meritați din plin.

Sănătate tuturor! Și nu uitați să …zâmbiți!..La final pun semnătura și o poză cu mine să știe lumea cine a scris.

Aristotel Bunescu, director al Agenției de Presă Culturală și Sportivă – APCS, membru al Uniunii Ziariștilor Profesioniști din România – UZPR, membru al Consiliului Director al Asociației Artiștilor Plastici – București – AAPB

Imagine de pictorul Traian Nica

P.S. Artiștii, oamenii de cultură – pictori, poeți, prozatori, muzicieni – mici întreprinzători, firme, dar și oameni obișnuiți care doresc o promovare similară – cititorii vor povești de viață –  vor scrie pe contul de Facebook Aristo Bunescu. Vă rugăm redistribuiți.

Lasă un comentariu