Doamna ILEANA DAMIAN ne invită în minunata lume a tablourilor sale superbe. Mulțumim frumos!  

Pictorița ILEANA DAMIAN

Încep aceste rânduri cu o mărturisire. De mai mulți ani urmăresc foarte atent, picturile distinsei doamne ILEANA DAMIAN.

Chiar am avut marea șansă să o cunosc personal și să vorbim câteva minute.

Din spațiul infinit al internetului, mai vin din când în când, informații legate de un nou tablou semnat, în mod inconfundabil ILEANA DAMIAN.

Ne face plăcere să vă oferim un scurt dialog cu pictorița…

ILEANA DAMIAN în mijlocul florilor

3, 2, 1…Poc! Începem…

-Care este binanțul dvs artistic pe 2023?

– Bilanțul meu artistic pe anul 2023 cuprinde doar 7 tablouri în ulei. Putin, foarte puțin comparabil cu tot ce aveam în minte să pictez.

– Cum apreciați acest bilanț?

– Este un bilanț minuscul micșorat zi de zi de meseria mea de inginer electronist și de o colaborare cu o multinațională care mi-a ucis treptat visurile, inspirația artistică, timpul și kilogramele care oricum nu erau în plus.

– Ce vă doriți pentru 2024?
– Pentru anul 2024 îmi doresc să văd cât mai multe expoziții de pictură și desigur, să-mi găsesc pacea interioară și timpul pentru a picta cât mai mult.

– Vă dorim să vă realizați aceste deziderate.

După atâtea cuvinte, să vedem și niște tablouri. Invităm deci onorabilii cititori la ….

GALERIA DE ARTĂ

Trandafiri așteptând
Protecție …
TIC TAC
Tunel spre Rai
În umbra crucii
Grupare de maci

Concluzia?

Superbe tablouri…Termin de citit articolul și o iau din nou de la capăt, să văd iar tablourile doamnei ILEANA DAMIAN.  Minunate!

Colegiul de redacție al Agenției de Presă Culturale îi conferă, pentru meritele sale deosebite pe plan artistic, Marele Trofeu al Admirației Noastre…

La final, mai pun doar semnătura mea și o imagine să știe cititorii cine a scris aceste fraze…

Aristotel Bunescu, director al Agenției de Presă Culturală și Sportivă – APCS, membru al Uniunii Ziariștilor Profesioniști din România – UZPR, membru al Consiliului Director al Asociației Artiștilor Plastici – București – AAPB

Imagine de Traian Nica

0000000000000

Lasă un comentariu