ANTOLOGIA ARTIȘTILOR/ CECILIA BUSTEA declară: ,,Pictura mă împlinește”. Iar pe noi ne încântă arta sa

Privind cu încredere viitorul

4 Făurar în zori de zi. Mă grăbesc să vă aduc în centrul atenției 4 argumente care pledează pentru valoarea tablourilor semnate de invitata noastră specială de azi. Numele său este CECILIA BUSTEA.

1 mereu proaspătă, 2 armonioasă, 3 surprinzătoare, 4 subliniază o puternică personalitate a pictorului.

Suficiente realități pe care le veți observa și dumneavoastră, dacă nu le știți deja, pentru a o invita pe Cecilia Bustea la un scurt dialog.

-Ce ne spuneți despre dumenavoastră ?

– Am terminat Școala Populară de Artă…am lucrat ca pictor decorator la o firmă 8 ani…după care am făcut o pauză de la pictura de 18 ani. M-am reapucat de pictură acum 2 ani.

Am avut expoziții în Lugoj, la Galeria Pro Arte, dar și în București. Am vândut lucrări în țară și străinătate.

-Foarte interesant. Ce tehnică folosiți efectiv pentru realizarea tablourilor dumneavoastră ?

-Lucrez tehnică mixtă…atât în pensulă, cât și în cuțit.

-Mulțumesc. Ce vă doriți pentru anul care abia a început?

-Îmi doresc pentru  anul acesta ca Dumnezeu să fie cu mine…să fiu sănătoasă să pot bucura privirea și sufletul oamenilor. Pentru mine, cel mai important lucru…e să văd bucuria și plăcerea oamenilor când îmi văd lucrările.

Nu le pictez pentru mine…Dumnezeu mi-a dat un har …si încerc să îl împărtășesc cu oamenii. Pauza de 18 ani care am făcut-o nu știu nici acum de ce. M-am căsătorit și efectiv am lăsat pensula jos.

   Dar, când Dumnezeu are un scop cu tine…se va întâmpla ce îți este rostit.

-Ce a urmat?

-M- am reapucat cu ajutorul prietenilor care au insistat. Și    mi-am dat seama că toți acești 18 ani în care căutam ceva și nu eram niciodată fericită, era vorba despre …pictură.

Pictura mă împlinește. Nu o mai fac ca și hobby, efectiv trăiesc din asta acum. Sunt extrem de ambițioasă…lucrez mult…tocmai pentru a mă perfecționa…și poate a recupera cei 18 ani.

-Interesantă povestea dumneavoastră în lumea armoniilor cromatice. Dar după picturile dumneavoastră, cred că cei 18 ani au fost recuperați deja. Dacă nu în totalitate, măcar în parte.

Să oferim cititorilor bucuria mare de a vedea și ei tablourile dumneavoastră, apoi tragem concluziile.

GALERIE DE ARTĂ

Ce putem spune? Cu un cuvânt – încântare. Cu două cuvinte – mare talent. Cu trei cuvinte teme foarte rare. Cu patru cuvinte – Ne bucurăm pentru descoperire.

Am început cu cifra 4 , am terminat tot cu ea. Plus alte 4 cuvinte. Mai vrem să vedem.

La final, trebuie să vă spun că invitata noastră are multe lucrări superbe, realizate pe cele mai neașteptate suporturi. Sperăm ca în viitor să mai putem proiecta un nou con de lumină spre opera sa.

Un admirator, Aristotel Bunescu

Lasă un comentariu